13 Ekim 2009 Salı

DJ Mahmut & Murat G - Garip Dünya (1997)



Bu ekibi aslında Volkan ve KMR ile birlikte çıkardıkları albümden biliyoruz. Daha doğrusu bilmiyoruz. Varsayıyoruz. Çünkü 1994'te çıkarıp, el atından dağıttıkları bu albüm kitlelerce hiç bilinmiyor. Bu ekipten Murat ve Mahmut'un, şimdilerde kapanan meşhur label KOD'dan çıkan bu albümü Türkçe Rap için çok büyük bir adım.

Özellikle funk, jazz sentezli beatlerin Murat'ın felsefik ve hümanist temalı derin lirikleriyle birleşmesi ortaya nefis bir albüm çıkarmıştı. Fakat albümün en büyük handikapı Murat G'nin bozuk türkçesiydi. Bu yönden bu albüm beklenen ilgiyi görmedi. Albümde ilgi çeken parçalar; Sevgi Dolu Günler, Garip Dünya, Kalleş, Nane ve  Stets Tun Sie Horen. Bunun dışında B. Bou'nun remixi, Torchman'ın Türkçe söylemesi hoştu. Ayrıca Stets Tun Sie Horen'daki beat-sample uyumuna dikkat.

Editörün Notu: 4,5

5 yorum:

uri venera dedi ki...

sifresi yok bu dosyanin sayin moderator.

Adsız dedi ki...

off bu albumu sırf cartel remix albumunun sifresi icin indiricem. tamam bu albumude seviyorum ama bu ne iskence yahu :) i want to play game diyosun yani

cryingkhan dedi ki...

selamlar. yıllardır aradığım albüm. ilk çıktığında "kasetini" almıştım :) kayboldu gitti. indirmeye çalıştım ama link ölmüş sanırım. yenilenirse zevkle araştırıp şifreyi bulmaya çalışacağım.

kolay gelsin

Glasscow dedi ki...

biraz çabalayın diyorum....

çünkü burası mp3 yayınlayan bir forum değil. gerçek bir hiphop sitesi. bunu anladığınızda rapmag'i de, hiphopu da daha çok seveceksiniz ;)

@cryingkhan
Linkler uygun bir zamanda yüklenecek.

cryingkhan dedi ki...

Sevgili Glasscow, hergün bi heyecanla bakıyorum ama sonra yine hüsran :) link ne zaman yenilenir?